Kjøpsinfo

For at du skal bli en fornøyd nettkunde her hos Siri S. Design ønsker vi å gi deg den informasjonen du trenger. Har du spørsmål eller ønsker å snakke med oss, ta kontakt på post@sirisdesign.no eller ring på tlf: 952 46 644.

INNHOLDSFORTEGNELSE
1. Bestilling
2. Betalingsmåter
3. Levering
4. Bytte, retur og angrerett
5. Reklamasjon
6. Behandlingstid

1. BESTILLING
Ordren din blir normalt ekspedert innen 2 dager etter din bestilling.

DERSOM KJOLEN ER UTSLOGT
Vi tar forbehold om at varen kan være utsolgt uten at dette kommer frem i nettbutikken. Er vi utsolgt for din størrelse i en eller flere av de bestilte modellene mottar du en mail om dette. Har du betalt med kort vil vi oppheve reservasjonen på beløpet.

2. BETALINGSMÅTER


BETALING MED KORT OG SIKKERHET

Ønsker du å betale med kort vil vi reservere beløpet på kontoen din mens vi sjekker om vi har varen på lager. Først når vi sender varen belastes beløpet. Er vi utsolgt for varen opphever vi reservasjonen på kortet ditt. Vi benytter 3Dsecurebetalingsløsning som er verifisert av Visa ogMastercard. Dette er den sikrest tilgjengelige betalingsløsningen på nett (jfr teller.no). I tillegg til alle opplysningene på kortet benytter denne løsningen også en ekstra kode fra f eks din nettbank.

Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.

BETALING MED EFAKTURA
Du kan også velge å betale med e‐faktura. Betalingsfristen er 1 dag og varen blir holdt av til deg denne dagen. Varen sendes med neste utsendelse etter at innbetalingen er registrert.

3. LEVERING
OPPKRAV

Dersom du ønsker at vi sender dine varer i oppkrav må du sende oss en forespørsel via mail. Frakten på oppkrav er dyrere enn annen frakt og har et gebyr på 110.-. Ønsker du denne løsningen tar du kontakt.

FRAKT AV VARER MED POSTEN
Den beste måten å frakte varer på er med posten. Normalsats på frakt av en kolli er 85,-

LEVERINGSTID
Vi sender varene så fort som mulig etter at vi har bekreftet bestillingen. Ønsker du varene sendt med ekspress over natt, ta kontakt via mail post@sirisdesign.no eller tlf: 952 46 644.

PAKKER SOM IKKE HENTES UT
Dersom du skulle unnlate å hente pakken din selv om den er forskuddsbetalt, vil pakken bli sendt til oss i retur. For alle pakker som ikke hentes ut fra Posten, kommer det en faktura til kunden pålydende kr 300,‐ Dette gebyret tilsvarer våre faktiske utgifter for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndtering.

4. BYTTE, RETUR OG ANGRERETT
Det kan ta opp mot 2 uker fra kunden sender varer i retur med Posten til den er tilbake hos oss. Dette beklager vi, men det er dessverre ingenting vi kan få gjort.

Et  tips er at det går raskere med Norgespakken enn om du sender varen som brev.
Ikke send varer i retur som oppkrav.

RETURSKJEMA
Sjekk at du har fylt ut returskjemaet fra SiriSDesign riktig, slik at det kommer  fram om du ønsker å benytte angreretten eller om du ønsker å bytte til annen vare.

ANGRERETT
Handelen er ikke  avsluttet før du har mottatt, prøvd og godkjent dine varer. Dersom du ikke er fornøyd får du pengene dine tilbake, så sant den ikke er brukt, vasket eller ødelagt. Angreretten gjelder i 14 dager fra du mottok varen. Du kan returnere en vare uten å oppgi grunn for returen, men vi setter pris på om du skriver årsaken til returen. Tilbakemeldinger er det som gjør oss bedre. Dersom du ønsker pengene tilbakebetalt vil dette skje så snart vi har varen her hos oss. Send med utfylt returskjema fra oss sammen med kvitteringen din.

BYTTE
Dersom du ikke er fornøyd med kjolen eller ønsker å bytte til en annen modell, størrelse betaler du for frakt både til oss og tilbake til deg. Dersom varen har blitt satt ned i pris siden du kjøpte den vil du ikke motta et eventuelt mellomlegg.

Salgsvarer byttes ikke.

5. REKLAMASJON
SiriSDesign jobber hele tiden for å gjøre kundene fornøyd og velger derfor tekstiler av topp kvalitet. Skulle varene allikevel bli levert med feil eller mangler kan du få varen reparert, du kan få en annen vare eller du kan få heve kjøpet. Vi betaler i disse tilfellene dine fraktutlegg. Dette er i henhold til Forbrukerkjøpsloven. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi har beskjed innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen. For å benyttet deg av dine rettigheter må du vise til kvittering for kjøpet.  Har du spørsmål, ta kontakt med oss på mail post@sirisdesign.no eller tlf: 952 46 644.

6. BEHANDLINGSTID
Vi ønsker å gjøre deg som kunde fornøyd og jobber så raskt vi har muligheten til. Det skal ta maks 10 dager fra vi mottar varen fra Posten til vi sender den tilbake til deg.  Det kan ta noe lengre tid dersom det er ferie, men den opplysningen finner du på være nettsider.

LYKKE TIL MED HANDELEN